شرایط و ضوابط

ارتباط با ما

  1. ضمانت اصل بودن کالا
  2. ارسال سریع – تهران تا 24 ساعت ، شهرستان تا 48 ساعت
  3. امتیاز وفاداری
  4. مشاوره آنلاین و 24 ساعته
  5. 5.  7 روز ضمانت بازگشت کالا
  6. ارسال رایگان –  بالای 500.000 تومان

ضمانت اصل بودن کالا

آیا محصول یا محصولاتی که خریده ایم اصل است؟

اگر این محصول کپی بی ارزش و بی کیفیت از محصول اصلی باشد چی؟

این  نوع سوالات معمولا ذهن افراد را هنگام خرید درگیر می کند. 

امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول را می‌زند. احساس امنیت از اینکه کالا‌‌‌‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا برابری کند بسیار حائز اهمیت است.

از اولین اولویت‌‌‌‌های ما نیز ایجاد احساس امنیت خرید و ارائه کالاهایی اصل به شما مشتری گرامی است.

فروشگاه تنیس باکس این اطمینان را به شما می دهد که تمامی کالاهای موجود در سایتمان اصل بوده و هیچ گونه جنس غیر اصلی در سایت تنیس باکس به فروش نمیرسد.

 برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع معمولا روش هایی وجود دارد  که می تواند به شما در خریدتان احساس آرامش بیشتری دهد :

  1. تعهد فروشگاه
  2. داشتن نماد الکترونیک از وزارت سمت
  3. سابقه فروشگاه
  4. چک کردن مدل و مشخصات فنی محصولات موجود در سایت تنیس باکس با سایت های تولید کننده آن محصولات از قبیل Wilson  ، Head ، Nike و … به صورتی که شما میتوانید اسمی که برای محصول در سایت زدیم را Google کنید تا مشابه آن محصول را دقیقا در سایت های تولید کننده ببینید.
  5. نوع بارکد ها و لیبل های روی محصول

این ها از جمله مواردی هستند که میتوانند به شما در خریدتان آرامش دهند.

ارسال سریع – تهران تا 24 ساعت ، شهرستان تا 48 ساعت

فروشگاه تنیسباکس با شرایط ارسال سریع‌ لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.  در حال حاضر طرح ارسال با پیک فقط در شهر تهران و به شرح زیر فعال می باشد:

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت 15 ثبت شوند نهایتا تا پایان ساعت کاری روز بعد تحویل داده خواهند شد. سفارش هایی که تا ساعت 12 روز جمعه ثبت شوند، در روز شنبه (پایان ساعت اداری) ارسال و تحویل داده خواهند شد.

نکته :

–  تمامی کالاهای فروشگاه تنیس باکس در تهران از طریق ارسال پیک و یا به درخواست مشتری با تیپاکس  و شهرستان ها از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس  بصورت رایگان  (خرید بالای 500 هزارتومان ) ارسال خواهد شد.

پست پیشتاز یا تیپاکس

پست پیشتاز یا تیپاکس برای سفارش‌های خارج از تهران در نظر گرفته شده است. ولی در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند که در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tracking.post.ir/

امتیاز وفاداری

تلاش مستمر در جهت جلب حسن نیت و اعتماد مشتریان از اولویت‌های اساسی ما در فروشگاه تنیس باکس می‌باشد. لذا در این جهت علاوه بر ایجاد امکان خریدی آسان و سریع، سیستمی را بنا نهاده‌ایم که در آن، مشتریان وفادار قادرند از سود حداکثری و تخفیفات ویژه بهره‌مند گردند.

در این سیستم، مشتریان با هربار خرید و بسته به قیمت کالای خریداری شده، امتیازی را دریافت کرده و قادرند در خریدهای بعدی خود از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار گردند. این امتیاز  دارای محدودیت زمانی بوده وتا 2 ماه بعد که مشتری از آن استفاده نکند در حساب کاربری او باقی نخواهد ماند.

خرید محصول

امتیاز وفاداری برای محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تنیس باکس یکسان نبوده و رابطه مستقیمی با قیمت محصول دارد. شما می‌توانید، این امتیاز را در صفحه هر محصول مشاهده نمایید. به طور مثال، در تصویر زیر، برای محصول مربوطه 42 امتیاز در نظر گرفته شده است. به این معنی که اگر این محصول را خریداری کنید، 42 امتیاز برای خرید بعدی به دست می آورید! 42 امتیاز معادل 168,000 تومان می باشد. و این امتیاز در حساب کاربری شما ثبت می‌گردد:

شرایط و نحوه استفاده از امتیاز وفاداری :

امتیاز هر کالا در صفحه آن قید شده است.

برای اطلاع از میزان امتیازهای دریافتی به پیشخوان حساب کاربری‌ خود مراجعه نمایید.

در هر سفارش حداکثر تا سقف ۱۰٪ از مبلغ نهایی سفارش امکان استفاده از تخفیف وجود دارد       .

برای استفاده از تخفیف، مبلغ کل سفارش حداقل باید 300 هزار تومان ‌باشد.

امتیازهای کسب‌شده ۲ ماه اعتبار دارند. 14 روز پیش از انقضای امتیازها، ایمیلی از طرف تنیس باکس  جهت یادآوری این موضوع برای شما ارسال می‌شود. مطمئن شوید که ایمیل‌های تنیس باکس به پوشه اسپم/جانک ایمیل‌تان نمی‌رود. فروشگاه مسئولیتی در قبال امتیازهای منقضی‌شده به عهده نمی‌گیرد.

  برای خرید محصولات حراجی و توپ ها نمی‌توانید از امتیاز وفاداری استفاده کنید.

 برای خرید محصولات با برند بابولات نمی توانید از امتیاز وفاداری استفاده کنید.

مشاوره آنلاین و 24 ساعته

راه های ارتباط با ما

7 روز ضمانت بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه تنیس باکس بوده است و فروشگاه تنیس باکس در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به فروشگاه تنیس باکس اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت ، نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود و کالا فقط در صورت بودن در شرایط اولیه باز گرفته میشود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه تنیس باکس بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تنیس باکس از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ و دایرکت اینستاگرام  اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه تنیس باکس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه تنیس باکس از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه آنلاین تنیس باکس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه تنیس باکس اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه آنلاین تنیس باکس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر مشتری از سفارش خود منصرف شده باشد از زمان ثبت سفارش 7 روز زمان دارد تا کالا را در حالت اولیه و بدون اینکه از آن استفاده ای کرده باشد به دست ما برساند. و فقط هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.   

  • –           کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش و فروشگاه تنیس باکس جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.

– اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه تنیس باکس تماس بگیرید.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز و یا تیپاکس استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است.

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

  • –           پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه تنیس باکس ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه تنیس باکس بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه تنیس باکس تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه تنیس باکس در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  •  درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

شما میتوانید با شماره تلفن 09054025492 تماس بگیرید و یا در واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام درخواست خودتان را ثبت کنید .

ارسال رایگان –  بالای 500.000 تومان

تمامی محصولاتی که در وبسایت تنیس باکس خریداری و ثبت سفارش می شوند اگر 500.000 تومان به بالا باشند هزینه ارسال بر عهده فروشگاه خواهد بود و خریدار هیچ گونه هزینه ای مبنی بر هزینه ارسال پرداخت نخواهد کرد.

در صورتیکه مامورین ارسال (پست ، پیک ، تیپاکس یا … ) از شما در خواست هزینه کردند باید با فروشگاه تماس بگیرید تا به مشکل پیش آمده رسیدگی کنیم.

نکته :

فروشگاه آنلاین تنیس باکس در نظر دارد برای مشتریانی که اولین خرید خود را از سایت انجام میدهند یک  تخفیف ده درصدی رو تمامی اجناس به غیر از توپ ها و محصولات با برند بابولات ارائه دهد.

ارتباط با ما
فهرست